برپایی رژه نیروهای مسلح در مشهد

وی با بیان این که روح حاکم بر اراده و تصمیم همه دلداگان و مسوولان انقلاب در خدمت نظام اسلامی و معنویت است افزود: در اتصال با خدای متعال می‌توانیم به از قدرت معنوی برخوردار شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، استاندار خراسان رضوی روز پنجشنبه در رژه نیروهای مسلح گفت: هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای بی بدیل در تاریخ اسلام و این سرزمین است که دارای مولفه و شاخصهای زیادی است که از مهمترین آنها اتکای به خدا و استفاده از ظرفیتهای درونی است.

امیر سرتیپ رضا آذریان با بیان این که ادامه دهنده راه شهدا هستیم افزود: شب گذشته نیز سرباز ولایت این سرزمین از ارتش اسلام که به کمک نیروهای مسلح رفته بود به دست اغتشاگران به شهادت رسید و این نشان دهنده این است که راه شهدا ادامه دارد.

انتهای پیام/

 





نظری افزود: امروز نیروهای مسلح در اوج قدرت هستند و به همین دلیل، دشمن جرات درگیری با این نظام را ندارد و هر جای دیگری هم که در اتصال با انقلاب اسلامی است از جمله عراق، لبنان، یمن و سوریه ابزارهای لازم را نیز به دست خواهند آورد و استکبار مجبور خواهد شد در برابر آنها زانو بزند همان طور که در برابر انقلاب ایران زانو زدند.

بخوانید:  پرسپولیس لیاقت قهرمانی را دارد

وی ادامه داد: ایثارگران ما که پرورش یافته هشت سال دفاع مقدس هستند الگوی بسیار خوبی از استقامت و توکل به خدا هستند.

وی ادامه داد: راه ما و مسیر طی شده و آینده ما بسیار روشن است و قدرت فزاینده مبتنی بر هشت سال دفاع مقدس در اختیار ماست.

وی ادامه داد: اکنون دستاوردهای دفاع مقدس در داخل و خارج نمود پیدا کرده است و در رزمایشهای مختلف قدرت دفاعی خود را نشان داده ایم و هم اکنون در منطقه و سطح بین‌الملل انقلاب تثبیت شده است و استقلال کشور تضمین شده است و با رسیدن به راهبرد نوین دفاعی می‌توانیم تجهیزات خود را به هر کجا که می‌خواهیم صادر کنیم و همچنان بر تجهیزات و ارتقای آمادگی رزمی خود می‌افزاییم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: ما همچنان در مسیر نظام و ولایت مقاوم هستیم و امنیت مرزهای کشور را حفظ کرده ایم و می‌کنیم و نشان دادیم در هر شرایطی در برابر اوامر رهبر معظم انقلاب گوش به فرمان هستیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: این نظام ریشه در این اعتقادات دارد از این رو دشمن تصور نکند به دلیل برخی اجتماعات می‌تواند به نظام آسیب بزند که این تصوری باطل است که نشانگر نشناختن و درک نکردن مردم و انقلاب است. ما می‌توانیم با توکل به خدا و توسل به ائمه(ع) با استفاده از الگوهای عملی دفاع مقدس سنگرها و خاکریزها را تصرف کنیم و انقلاب اسلامی مسیر خود را ادامه خواهد داد.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که در دفاع مقدس، حضور مردم در صحنه‌های مختلف بسیار حائز اهمیت بود افزود: مادران و پدران رزمندگان آنها را با آغوش باز و با تکیه بر اعتقادات مذهبی به جبهه اعزام و از آنها حمایت می‌کردند و اگر به درجه رفیع شهادت می‌رسیدند با آغوش باز می‌پذیرفتند و صبر و استقامت آنها را الگوی خویش قرار می‌دادند که از جمله زیباییهای دفاع مقدس است که ریشه در اعتقاد مذهبی دارد.

بخوانید:  آماده‌باش اف‌بی‌آی از ترس هواداران ترامپ

استاندار خراسان رضوی گفت: نیروهای مسلح ما برخوردار از امکانات تجهیزات و تسلیحات بازدارنده قوی هستند و آن را در اختیار دارند و توسعه می‌دهند و اینها ابزاری در اختیار انسانهای با اراده و مومن است.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف


منبع
آیا این خبر مفید بود؟

یعقوبعلی نظری افزود: آنچه دفاع مقدس را به پیروزی رساند قدرت مادی نبود بلکه معنویت و توکل به خدا و توسل به ائمه(ع) رزمندگان بود.

نظری افزود: ما مفتخر به دفاع مقدس هستیم و این صحنه غرورآمیز تابلو حرکت نیروهای مسلح ماست و دفاع مقدس بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب، یک گنج است و استخراج آن به زمان نیاز دارد تا در آینده استفاده شود و جوانان با استفاده از آن در مسیر درست رهنمون شوند.