برگزاری چهارمین نشست فصلی معاونت امور جوانان با سازمان های مردم نهاد

آمنه غلام ویسی در این جلسه به لزوم فعالیت موثر سازمان های مردم نهاد به عنوان رابط بین ملت و مردم تاکید کرد و گفت: سازمان های مردمی به ویژه در حوزه جوانان بازوان توانمند دولت در امر خدمتگزاری به مردم هستند که هرچه فعالیت آنان چشمگیر باشد امید به پیشرفت و توسعه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی عملکرد سمن های حوزه جوانان استان کردستان را در طول سال 1402 مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه معاونت امور جوانان در این سال با کمک سازمان های مردم نهاد بخش جوانان برنامه های موثر و قابل توجهی را به مرحله اجرا در آورده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان کردستان با کمک سمن های جوانان توانست برنامه هایی را در سطح ملی برگزار کند که بسیاری از آنها در سطح کشور هم کم نظیر بودند که از جمله می توان به استقبال مردمی از ریاست جمهور در سفر هیات دولت به کردستان و همچنین برگزاری انتخابات پرشور و منظم در سطح استان و جذب مشارکت حداکثری که نقش جوانان به ویژه سمن های ما در آنها بسیار پررنگ بود.

غلام ویسی اضافه کرد: برنامه های شاخصی در حوزه جوانی جمعیت، مشارکت سیاسی در امر انتخابات، اشتغال زایی جوانان، فرهنگی و اجتماعی و حوزه سیاسی از سوی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان انجام شد که کمک سمن های جوانان و همکاری آنها با این معاونت کاملا مشهود و قابل توجه بود.

وی ابراز امیدواری کرد که موفقیت های حوزه جوانان اداره کل در سال آینده با حمایت سمن های این بخش ادامه داشته و در سال آینده نیز شاهد درخشش جوانان کردستانی باشیم.

بخوانید:  تعجب لوکادیا از اقدام ترابی؛ وقتی امتیاز از دست رفت!

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ شامگاه روز دوشنبه 28 اسفندماه نشست فصلی معاونت امور جوانان این اداره کل با دبیران سازمان های مردم نهاد استان با حضور “محمدصادق صادقی” دستیار استاندار در امر مردمی‌سازی دولت در کردستان، آمنه غلام ویسی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسعود ولیئی معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان و معاون امور جوانان این اداره کل در سنندج برگزار شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان به کسب عناوین برتر معاونت امور جوانان این اداره کل در ارزیابی های وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: اگر حمایت سمن های ما نبود بدون شک این موفقیت ها هم بدست نمی آمد.