خرید کتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول با بهترین قیمت و ارسال سریع بانک کتاب مارکا | ketabko

خرید کتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول با بهترین قیمت و ارسال سریع بانک کتاب مارکا | ketabko

اگر در یادگیری گرامر تسلط کافی را باوجود تدریس معلم و مطالعه کتاب درسی به دست نمی‌آورید، کتابی تهیه کنید که در درس‌نامه‌هایش گرامر با با مثال‌های متعدد توضیح دهد. انتشارات‌های گاج، خیلی‌سبز، کلاغ‌سپید، مبتکران و اسفندیار انتخاب‌های خوبی هستند که در یم مقاله مفصل با جزئیات بررسی شده‌اند. واقعیت این است که بعداز تغییراتی که در نظام آموزشی ایران ایجاد شد و دوره متوسطه اول به وجود آمد، درس‌ها شدت سختی بیشتری گرفتند و بیشتر از حالت حفظی، فرمی مفهومی و عمیق پیدا کردند. ازطرفی درس ریاضی کلاس هفتم نیاز به تمرینات متنوع برای هضم کامل مطالب مختلف دارد و انتخاب بهترینکتاب های کمک آموزشیریاضی هفتم، معجزه ای برای شروع یادگیریِ مباحث پیچیده‌ ای است که در مقاطع مهمی مانند سال نهم و فرایند انتخاب‌رشته‌ تاثیرگذار هستند.

  • درحقیقت کتاب ایکیوسان هفتم برای هر درس، علاوه بر درس‌نامه، به آموزش تکنیک‌های تست‌زنی مباحث درسی هم می‌پردازد.
  • مارکا کتاب به‌عنوان یکی از بانک‌های جامع خرید کتاب‌های درسی و کمک‌درسی، تمامی کتاب‌های مکملی که برای یادگیری بهتر مباحث مقاطع هفتم، هشتم و نهم نیاز است را تنها با چند کلیک در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.
  • های بوک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کتابفروشی های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با کتابفروشی های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین کتابفروشی اینترنتی ایران تبدیل شود.
  • مخصوصا که همین یک کتاب، به اندازه تمام کتاب های کمک درسی برتر هفتم ارزش دارد و گنجینه‌ای از همه دروس است.
  • کتاب دروس طلایی کووید هفتم کاگو پاسخ تمرین های کتاب درسی را شامل می شود.
بخوانید:  معرفی صرافی Coinex؛ آموزش و نحوه ثبت نام صرافی کوینکس فینوتیپس

کتابانه در لینک زیر بهترین منابع کمک آموزشی علوم هفتم را با جزئیات معرفی کرده‌است. با خرید آنلاین کتاب کمک درسی از فرآموز در کنار بهره مندی از تخفیفات و ارسال رایگان، در وقت خود صرفه جویی کرده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. سایت فرآموز بر روی کتاب های کمک درسی خود تخفیفات ۱۰ تا ۲۰ درصدی اعمال می کند و هدف آن ایجاد شرایطی مناسب برای تمامی دانش آموزان جهت خرید بهترین کتاب‌های کمک درسی از برترین ناشران کشور است. برای خرید بهترین کتاب های کمک درسی با ارسال رایگان به اقصی نقاط شهر تهران و سایر مراکز استان‌ها و همچنین پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و تلفنی سفارش‌ها، فقط کافی ا‌ست خرید خود را در سایت ثبت کنید. درس علوم به‌واسطه ماهیت ذهن‌پروری که دارد، برای کلاس هفتمی‌ها از مهم‌ترین دروس محسوب می‌شود.

زبان انگلیسی Prospect plus 3 نهم خط سفید

انتشارات گاج را دانش آموزان همه مقاطع می‌شناسند و کسی نیست که از این کتاب‌های کامل و عالی استفاده نکرده باشد. کتاب های کمک درسی گاج دارای درسنامه، حل تمرینات کتاب درسی، ارائه تمرینات اضافه با راه حل تشریحی، تست‌های تالیفی و آزمون‌های پایان فصل هستند که می‌توانند نقش موثری در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان داشته باشند. یکی از نقاط قوت کتاب های کمک درسی گاج، دسته بندی و سطح بندی کردن سوالات تالیفی از آسان به دشوار است که فرایند حل تمرین را برای دانش آموزان جذاب‌تر و آسان‌تر کند. کتاب ماجراهای من و درسام جامع هفتم خیلی سبز به‌واسطه درس نامه‌های بلند بالا و مفید، سوالات شبیه‌سازی‌شده با تمرین‌های کتاب درسی و انواع و اقسام امتحانات، به همراه پاسخ‌هایی کاملا تشریحی، بهانه‌ای برای نخریدنش ندارید! مخصوصا که همین یک کتاب، به اندازه تمام کتاب های کمک درسی برتر هفتم ارزش دارد و گنجینه‌ای از همه دروس است.

بخوانید:  آیا می خواهد چیزی یاد بگیرند؟

آموزش مفهومی علوم هشتم دوره اول متوسطه

کتاب آی کیو IQ تیزهوشان هفتم ازانتشارات گاج، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی هفتم کمک برای موفقیت در امتحانات مدارس و نیش‌خند زدن به نمرات پایین است. درس‌نامه‌های کاربردی و شبِ‌امتحانی(مخصوصا امتحانات مدارس ویژه) که برای خلاصه کردن همه نکات مهم در سریع‌ترین زمانِ ممکن سخاوت به خرج داده است. مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و … را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.

آموزش مفهومی مطالب کتاب درسی، ارائه مثال‌های متنوع و توجه به نکات مهم دروس مختلف از مهمترین نقاط قوت کتاب‌های کمک آموزشی مبتکران است. شما با خرید کتاب کمک درسی مبتکران از یک منبع کمک آموزشی قوی بهره‌مند می‌شوید. بسیاری از دانش آموزان با استفاده از کتاب درسی نمی‌توانند به تثبیت و تسلط به مفاهیم درسی برسند. به همین دلیل باید از کتاب کمک آموزشی مقطع تحصیلی خود استفاده کنند تا بتوانند به کلیه مفاهیم کتاب درسی خود مسلط شوند. کتاب های کمک درسی نهم و سایر مقاطع دیگر شامل تست و سوالات تشریحی زیادی است و دانش آموزان با پاسخ به این سوالات با آمادگی بیشتری در هر آزمونی می‌توانند حضور پیدا کنند.