می‌‌خواهیم مردم ایران را سربلند کنیم/ دوست دارم به فوتبال اروپا برسم

هافبک نفوذی تیم ملی جوانان در خصوص وضعیت این تیم به صحبت پرداخت.

آیا بازیکن تیم جوانان تا به حال بازی‌های صمد مرفاوی در تیم ملی را دیده و از او شناخت دارد؟ زاوشی می‌گوید: صمد مرفاوی کارهای بزرگی برای فوتبال ایران انجام داده. او انسانی دلسوز است. فیلم بازی‌های او را دیده‌ام. امیدوارم بتوانیم آقاصمد و مردم ایران را سربلند کنیم.

آیا روزی شماره ۱۰ تیم ملی را تن زاوشی می‌بینیم؟ او پاسخ داد: امیدوارم و حتما تلاش خواهم کرد.





منبع

وی در مورد سقف آرزوها و آینده اینگونه شرح داد: هدفم این است که هم در هوادار و هم در تیم ملی مثمرثمر باشم. سپس به تیم‌های بزرگتر بروم و لژیونر شوم. هرچه جلوتر می‌رویم قطعا اهداف‌مان هم بزرگتر می‌شوم.

بخوانید:  وحشت و فرار صهیونیست ها از عملیات موشکی مقاومت

فرهاد زاوشی: می‌‌خواهیم مردم ایران را سربلند کنیم/ دوست دارم به فوتبال اروپا برسم


زاوشی گفت: از اولین روزی که فوتبال را آغاز نمودم تلاش کردم به موفقیت برسم و همه چیز را به خدا سپردم. اینگونه نبوده که بگویم حتما باید به آن‌جا برسم. شاید قسمت چیز دیگری بوده. دوست دارم در اروپا بازی کنم و بخاطر لیگ فرانسه و تیم پاری‌سن‌ژرمن اما خب فوتبال است و هیچ چیز در آن قطعی نیست.

انتهای پیام//

فرهاد زاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط خود اظهار داشت: آرزوی هر کسی پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی فوتبال ایران است. این افتخار هم حالا نصیب من شده و خیلی خوشحالم. همین که در این تیم حضور دارم یعنی یک مسوولیت سخت دارم. تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهم و امیدوارم از مسابقات سربلند بیرون بیاییم.


|