کسب سهمیه المپیک در بخش تیمی آسان نیست

وی در ادامه درباره شانس کسب سهمیه المپیک پاریس 2024 هم گفت: کار ما بسیار سخت است چون شیوه تقسیم سهمیه توسط فدراسیون جهانی تغییر کرده و دشوارتر از ادوار گذشته شده است. شاید اگر روال قدیمی بود تا این اندازه در بخش تیمی به مشکل نمی‌خوردیم ولی حالا واقعا شرایط کسب سهمیه آسان نیست.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پایان تاکید کرد: بعد از پایان بازی‌های آسیایی هانگژو به بچه‌ها گوشزد کردم که برای المپیک کار سختی داریم. اینبار رقبای ما سخت‌تر از همیشه هستند و فقط 8 تیم برتر رنک می‌توانند وارد المپیک شوند. تنیس روی میز هم در آسیا روز به روز در حال پیشرفت است و همین امر کار را برای ما دشوارتر می‌کند؛ با این حال ما نا امید نیستیم و تلاش می‌کنیم در المپیک پاریس حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/



منبع

جمیل لطف‌الله‌نسبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در واکنش به اقدام شهرداری تهران  و تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: قدردانی از قهرمانان توسط شهرداری و سازمان ورزش واقعا حرکت خوبی بود.  ارتباطی هم که این روزها بین شهرداری و کمیته ملی المپیک وجود دارد نوید بخش روزهای خوبی است چون شهرداری‌ اکثرا امکانات خوبی دارد و ورزشکاران می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.