کنگره بزرگداشت شهدای سلامت و داروسازی برگزار می شود

انتهای پیام/






کنگره بزرگداشت شهدای سلامت و داروسازی برگزار می شود

فتحیان با اشاره به جشنواره رسانه ای شهدای داروساز اظهار کرد: این جشنواره بین فعالان رسانه ای برگزار شده و علاقه مندان برای ارسال آثار خود باید این نکته را توجه داشته باشند که اثر ارسالی آن ها باید به نام نویسنده در یکی از رسانه های دارای مجوز  کشور منتشر شده و یا در غیر اینصورت با تایید مدیرعامل رسانه و ممهور به مهر آن رسانه به دبیرخانه ارسال شود. همچنین آثاری مورد داوری قرار خواهد گرفت که ازبهمن 1398 (آغاز اپیدمی کرونا در ایران) تا 15 بهمن 1401 منتشر شده باشند.

فتحیان با اشاره به جشنواره های متعدد کنگره شهدای داروسازی و سلامت اظهار داشت: چهار جشنواره ورزشی، رسانه ای، عکس و پوستر با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای داروسازی و سلامت برگزار می شود. لازم به ذکر است جشنواره ورزشی بین شرکت های داروسازی برگزار شده و در سایر جشنواره ها علاقه مندان به حوزه و افراد دارای آثار می توانند تا 15 بهمن ماه با مراجعه به وبسایت جشنواره شهدای داروساز به آدرس shohadayedarusazi.com و مطالعه شرایط اختصاصی شرکت در جشنواره در صفحه ثبت نام آثار خود را برای داوری ارسال کنند.

وی ضمن تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و سلامت اذعان کرد: با توجه به رشادت و از خودگذشتگی هایی که شهدای ما داشتند، تبیین و بزرگداشت اقدامات آن ها می تواند اثر گذاری بسیاری در شناخت و سبک زندگی آحاد جامعه داشته باشد. از این رو کنگره شهدای سلامت درصدد است بتواند به بهترین نحو در این عرصه ایفای نقش نماید.

بخوانید:  تمام گل‌های پرسپولیس در لیگ برتر دوره بیست‌و‌دوم + فیلم

کنگره بزرگداشت شهدای سلامت و داروسازی اول اسفندماه برگزار می شود.

فتحیان در پایان تاکید کرد: پس از داوری، آثار برگزیده انتخاب شده و در کنگره شهدای داروسازی که 1 اسفندماه برگزار خواهد شد از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد


|





منبع

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف