آشوبگران و فتنه گران بایستی هزینه های وارد شده به کشور را بپردازند/ دشمن را مایوس می کنیم

انتهای پیام





وی گفت: شهادت دانش‌آموزان در 13 آبان سال 57 در دانشگاه تهران و هم شهادت دانش‌آموزان پیش از 13 آبان، مناسبت‌ های مهمی است که شاهد آن بوده‌ایم و این روزها هم شاهدیم دانش‌آموزان در حرم احمد بن موسی (ع) به شهادت رسیدند و این مصیبت را به عزیزان دانش‌آموز که سهم زیادی در حماسه امروز در سراسر کشور و استان قزوین داشتند، تسلیت و تبریک می‌گوییم و امیدواریم انتقام خون عزیزان از کسانی که شرارت می‌کنند، گرفته شود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: منظورمان از کسانی که شرارت می‌کنند، آن‌هایی هستند که مردم را در فضای رسانه ودر میدان حقیقی فریب می‌دهند و باید از آنها انتقام گرفت و به آنها فهماند که هزینه سنگینی برای شرارت‌هایشان باید بپردازند.

امام جمعه قزوین با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا، تصریح کرد: امام راحل این اقدام دانشجویان را در سال 58 انقلابی بزرگ‌ تر از انقلاب اول خواندند، آینده‌های دور را هم می‌دیدند و امروز و فتنه‌های آمریکایی را هم  پیش بینی کرده بودند و برای ایشان مشخص بود باید آمریکا را زیر پا بگذاریم و هیمنه پوشالی استکبار را بشکنیم و تسخیر لانه جاسوسی به معنای تحقیر آمریکا بود و این تحقیر به موقع اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: از دستگاه قضایی انتظار داریم با فتنه گران وآشوبگران با قاطعیت برخورد کنند تا این وابستگان از حرکت شیطانی و نوکری ابرقدرت‌های شیطانی پشیمان شوند.

بخوانید:  روسیه پیشنهادی از فرانسه برای مبارزه با تروریسم دریافت نکرده است

کسانی که شرارت کردند باید هزینه سنگینی بپردازند

آیت‌الله عابدینی یادآورشد: زمانی همه توان ما این بود که از دیوارهای لانه جاسوسی امریکا بالا برویم و جاسوسان را  دستگیر کنیم اما امروز اراده کرده‌ایم آمریکا بساط خود را از منطقه برچیند و از منطقه خارج شود و این عزت و اقتدار مرهون اعتماد ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد اظهارداشت: انقلاب اسلامی وارد دهه پنجم خود شد که این با تقوای الهی اتفاق افتاد و ستون خیمه انقلاب، اعتماد، حضور و حمایت مردم بوده و خواهد بود و هر روز محکم‌تر و با سرعت بیشتر به اهداف و مقاصد عالیه خود نزدیک می‌شود و هر روز بیشتر از گذشته اجانب و دشمنان را مأیوس می‌کند.

وی بیان کرد: در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری بسیار بر آن تاکید دارند آمده است اگر روزی که لانه جاسوسی تسخیر شد، چالش با آمریکا بر سر رسوا کردن لانه جاسوسی بود، امروز چالش بر سر نفوذ نامشروع آمریکا در منطقه است و باید به این نفوذ پایان دهیم.

وی افزود: ریشه شرارت‌های لیدرها جای دیگر است و آن موشکی که باید تل‌آویو را هدف قرار دهد، فتنه را خاموش خواهد کرد و آن موشکی که باید امنیت سعودی‌ها را بر هم بزند، امنیت ملت می‌شود و موشکی که باید آمریکا و ناوهای هواپیمابر آنها را از منطقه دور کند، باعث می‌شود در منطقه امنیت ایجاد شود و احساس می‌کنیم زمان انتقام خون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی فرا رسیده است.

بخوانید:  ساپینتو مثل دیگو سیمئونه است/ استقلالی‌ها حس جنگجویی دارند
خطیب نماز جمعه قزوین افزود: به گفته امام خمینی (ره) که فرمودند چه در جنگ و چه در صلح بزرگ ‌ترین ساده‌ اندیشی این است که تصور کنیم جهان‌خواران خصوصاً امریکا از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند لذا لحظه‌ای نباید از کید دشمنان غافل بمانیم، در نهاد و سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی (ص) موج می‌زند و باید برای شکستن امواج طوفان‌ها و فتنه و جلوگیری از سیل آفت‌ها به سلاح پولادین صبر و ایمان مسلح شویم.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع