اجرای سقف کناف قیمت اجرای سقف کاذب کناف در مشهد حامی ساخت

هم در لبه‌ای باربر و هم غیر باربر فاصله مناسب و مجاز از اولین آویز از دیوار به صورت ۴۰ و ۱۰ سانتیمتر است. بـرای اتصـال نبشـی تـراز بـه ديوار خشـک می تـوان ازپیچ TNو یا FN اسـتفاده نمود (پیچها به اسـتادها متصـل میگردنـد).

متخصصین ماهر با به‌کارگیری روش‌های خلاقانه قادرند هر نوع مشکلی در سقف کاذب را برطرف کنند. تعدادی از این متخصصین در مجموعه کارچی‌داری مشغول به‌کار هستند. سازه سقف رابیتس متشکل از نبشی، میلگرد و لایه رویه (ورق های مشبک گالوانیزه) است. از مزایای این نوع سقف می توان به دسترسی آسان به مصالح، طرح پذیری متنوع و سرعت اجرای مناسب آن اشاره نمود.

این نوع سقف دکوراتیو که دارای تایل گچی آکوستیک است در مکان هایی مانند سینماها، آمفی تاترها، بانک ها، فروشگاه ها و دفاتر کار مورد استفاده قرار می گیرند. سقف دکوراتیو مشبک یا همان سقف کاذب مشبک کناف از نظر خواص صوتی به دو دسته تقسیم می شود. با استفاده از سقف کاذب پی وی سی می توان دکوراسیون خانه را کمی زیباتر جلوه داد. این نوع سقف کاذب در رنگ ها و طرح های مختلفی در بازار وجود دارد و از ویژگی های آن سبک بودن، مناسب بودن قیمت سقف کاذب، شستشوی آسان و مقاوم بودن آن اشاره کرد.

برای برش نبشی‌های کناری، به اندازه‌ی طول دیوار ها، از یک قیچی ورق بر استفاده کنید. نبشی‌های کناری قطعات طولانی به شکل L است که در اطراف دیوارهای اتاق مورد نظر، برای نگه داشتن پانل‌ها و رانر‌ها استفاده می‌شود. از آنجا که نبشی‌های کناری معمولاً به طول ۶ متر به فروش می‌رسند، آن ها را بر روی زمین به اندازه‌ی دیوار مورد نظر با قیچی ورق بر، برش بزنید.

بخوانید:  خانه هوشمند هوشمند سازی ساختمان چیست؟ شرکت خانه هوشمند isee

سقف کاذب پاسیو و حیاط خلوت

اجرای سقف کناف قیمت اجرای سقف کاذب کناف در مشهد حامی ساخت

معمولا جهت نصب نبشی های بسته به جنس دیوار ٬ از میخ پرچ ( دیوارهای پوشیده شده از انواع کاشی و سرامیک ) ٬ رول پلاک ( دیوارهای گچی ) و میخ چاشنی ( دیوارهای بتنی ) استفاده می شود اجرای سقف کاذب . پس از نصب نبشی ها لازم است با توجه به محل قرارگیری سپری های اصلی ٬ آویزها نصب شوند . نقش اصلی آویزها مهار وزن می باشد معمولا تعداد و فاصله بین آویزها متناسب با جنس و همچنین تعداد روشنایی های مورد نظر محاسبه می شوند . در صورتی که فاصله بین سقف اصلی و بیش از یک متر باشد لازم است برای نصب آویزها ابتدا شبکه ای فلزی نصب شده و سپس آویزها به آن متصل گردند .

  • در اینگونه سقف دکوراتیو کناف (کی پلاس پارس) از پنل گچی FR و FM استفاده می شود.
  • علاوه بر این برای پوشاندن سقف و دیوارها در خانه‌ های سنتی نیز می‌ توانند مورد استفاده قرار گیرند.
  • قیمت سقف کاذب چوبی، با توجه به متراژ فضا و نوع مصالح و چوب مصرفی بسیار متفاوت است.
  • در چنین شرایطی ممکن است قسمت‌های زیادی از پنل‌ها نیاز به تعویض پیدا کنند.
عدم وجود اتصال مناسب میان متریال سنتی مثل سنگ و آجر پلاک با دیوار پیرامونی موجب می شود تا در هنگام وقوع زمین لرزه لرزش های حاصل از زلزله باعث فرو ریختن نما گردد. اما سیستم دیوار پیرامونی Aqua Panel ساختاری کاملاً ایمن در مقابل وقوع زلزله می باشد در این سیستم پنل های مسلح سیمانی یا Aqua Panel به عنوان پوشش خارجی دیوار پیرامونی استفاده می شود. استفاده از عایق پشم معدنی در حین اجرای این سیستم باعث اثربخشی مطلوب بر عایق صوتی و حرارتی و در نهایت لحاظ مبحث 19 مقررات ملی می گردد. سرعت اجرای بالا، وزن سبک ، مقاومت در برابر حریق ، عایق خوب حرارتی و صوتی ، راحتی نصب و قابلیت فرم پذیری بالا، قیمت اجرای کناف در تهران براساس متراژ محل ، نوع متریال مصرفی ، ارتفاع کار ، نوع و حجم کار مشخص میشود. سقف کاذب را با مصالح بسیار سبک می سازند و فریم آن را به دیوارهای مجاور متصل می کنند تا هنگام وقوع زلزله در اثر تکان های شدید منجر به تخریب دیوار نشود.

بخوانید:  بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 در بازار (از 20 میلیون به بالا)

ارزانترین و بهترین سقف کاذب یا best ceiling

همین الان محیط منزل باید دمای تا حدود بیست تا بیست و دو درجه را داشته باشد همین امر برای تایل مفید است. یکی دیگر از انواع سقف کاذب که بیشتر با هدف زیبایی و نورپردازی اجرا می‌شود، آسمان مجازی است. در این نوع سقف، بعد از نورپردازی، سقف تایل‌هایی که روی آن‌ها تصاویر و طرح‌های متفاوتی چاپ شده‌، روی سازه‌های سقف کاذب نصب می‌شوند. با توجه به تنوع طرح‌ و جنس تایل‌های آسمان مجازی، عموما قیمت‌ اعلام‌شده توسط متخصصان فقط شامل دستمزد اجرا است. قیمت سقف کاذب با توجه به جنس مصالح، کاربرد و دستمزد اجرای آن متفاوت است. هرکدام از این سقف‌های کاذب ویژگی و کاربردهای متنوعی دارند، اما به‌طورکلی برای تزیینات داخلی ساختمان به کار می‌روند.

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی

شرکت آذران دکور جهان ماحصل سال ها تلاش در زمینه ی معماری و دکوراسیون داخلی با توجه به اصول صحیح ساختمان سازی و بر مبنای علوم روانشناسی و طبیعت شناسی را توسط… ساختار پی وی سی نیز از نوعی ماده فشرده پلاستیکی می باشد و بخاطر وجود pvc در تولید آن به این نام شهرت یافته. جنس پی وی سی امکان عبور نور را نمی دهد و نورپردازی بصورت هالوژن توکار استفاده میشود.