بهره مندی بیش از ۶ هزار نفر ساعت از آموزش های ترافیکی در منطقه ۱۹

فرهادی در ادامه بیان کرد: شهروندان تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را در بخش های نقاشی، خاطره، داستان کوتاه، عکس، فیلم کوتاه، خطاطی، سرود، نمایش، کاریکاتور و پوستر به پارک ترافیک، مدارس و سرای محلات منطقه ۱۹ و یا به شماره ۰۹۳۹۴۱۱۰۸۶۴ در پیام رسان بله ارسال کنند به نفرات برتر هدایایی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری آموزواره فصلی حرکت در پاییز به منظور ترویج رفتارهای درست ترافیکی افزود : ششمین جشنواره ترافیکی آموزواره فصلی حرکت به منظور ترغیب و تشویق شهروندان به رعایت هنجارهای ترافیکی و ایجاد شور و نشاط در بین آنها، جشنواره حرکت در دو بخش حرفه ای و مبتدی در منطقه برگزار می شود.

انتهای پیام/



منبع

شهردار منطقه 19 تهران  خاطر نشان کرد: کارشناسان بوستان آموزش ترافیک با توجه به  ضرورت آموزش مباحث راهنمایی و رانندگی و مسائل ایمنی با برگزاری دوره های آموزشی سعی برکاهش معضلات اجتماعی و شهری برگرفته از رفتارهای ترافیکی شهروندان را در دستور کار دارند.

این مسئول عنوان کرد: عبور و مرور ایمن، ایمنی عابر پیاده،آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری شهری، روانشناسی ترافیک و رانندگی تدافعی از سرفصل های آموزش به شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری برنا،  تورج فرهادی شهردار منطقه 19 تهران با اشاره به اینکه طی هر ماه بیش از هزار نفر از شهروندان، دانش آموزان، رانندگان تاکسی و اتوبوسرانی از آموزش ها  بهره مند می شوند بیان کرد: آموزش مفاهیم ترافیک با عناوین عبور و مرور ایمن خودرو، تکالیف سرنشین خودرو، بازآموزی قوانین راهنمایی رانندگی، آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی، دوچرخه سواری و…. در شهرک ترافیک منطقه، مدارس، سراهای محلات به گروه سنی مختلف ارائه می شود. 

بخوانید:  پرتاب موشک ژاپن با شکست روبه‌رو شد!