رویکرد صندوقهای حمایت از توسعه کشاورزی به سمت مشارکت توسعه ای تغییر می کند

عوض علیزاده مقدم در این جلسه گفت: توسعه پایدار مولفه های زیادی دارد و باید به ظرفیتهای درونزای کشاورزی مراجعه شود تا بتوانیم شعار سال و توسعه سرمایه گذاری درونزا و مردمی را پیاده کنیم. 

علیزاده تصریح کرد: برای توسعه زیتون و تقویت زنجیره ارتش طرح خود را ارائه کنید و در اولویت قرار دهید و ما هم کمک می کنیم تا کار عملیاتی شود. 

وی اظهارداشت: خیلی از زیرساختهای معطل و بلاتکلیف در تعاونی های تولید داریم که می توانند با کمک صندوق فعال شوند و وارد کار شوند. 

مدیرعامل صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی بیان کرد: بستر صندوق ها در بازار سرمایه است و ما با اختیار کامل که به صندوق ها داده ایم می توتنتد بعنوان یک نهاد توسعه ای با ایجاد شرکتهای مکمل و عرضه عمومی سهام به اجرای طرحها کمک کنند.

علیزاده گفت:  صندوق حمایت در تاکستان یک صندوق ویژه کشمش و اولین صندوق خصوصی و غیر دولتی لست که به قیمت تضمینی کشمش و افزایش ارزش ان کمک کرده است. 

علیزاده یادآورشد: هدف این است تا پروژه های سرمایه گذاری عملیاتی شود و بستر کار درصندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی مهیاست و همکاران ما درصندوق خوب عمل کرده اند و این هم افزایی تدا م دارد. 

وی اظهارداشت: بخش خصوصی اماده افزایش سرمایه خود در صندوق است بشرطی که بخش دولتی هم همراه باشد و سهم خود را بالا ببرد.

رویکرد صندوقهای حمایت از توسعه کشاورزی به سمت مشارکت توسعه ای تغییر می کند

انتهای پیام



منبع

وی اظهارداشت: آمادگی کامل داریم به شما کمک کنیم‌ تا به توسعه فعالیتهای کشاورزی کمک شود. 

بخوانید:  درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در هیات وزیران مطرح می‌شود

این‌مدیر بیان کرد: مولدسازی دارایی های دولت ظرفیت خوبی است که به صندوق هم کمک شود تا در درون بخش برای توسعه فعالیتهای بخش هزینه شود و به هم افزایی برسیم. 

وی بیان کرد: باید صندوقهای توسعه کشاورزی را وارد مشارکت کنیم و به سمت اجرا برویم و سرفصل های کاری ما این است که حوزه کشاورزی در بخش سرمایه گذاری به سمت تامین منابع مالی با روش نوین برویم و از تامین زنجیره ارتش و اوراق گام و سلف و تحقق ریل گذاری گام برداریم.

علیزاده تصریح کرد: بایستی از رویکرد اعتباری و مالی صرف به سمت مشارکت توسعه ای و مشارکتی برویم و نگاه متمرکز گرا را از درون خودخارج کرده و متناسب با پتانسیل هراستان برنامه توسعه کشاورزی مردم نهاد را بر بستر صندوقها محقق کنیم. 

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شانزدهمین جلسه کمیته فرعی کشاورزی احیا و توسعه پایدار دشت قزوین با حضور علیزاده مقدم رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی، رحمانی معاون امور اقتصادی استانداری، محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، محمد تقی امانپور رئیس کمیته احیا و توسعه پایدار دشت قزوین، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، معاونین ، مدیران و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی استان قزوین در مجموعه باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد. 

رویکرد صندوقهای حمایت از توسعه کشاورزی به سمت مشارکت توسعه ای تغییر می کند